tag:blogger.com,1999:blog-2589901221118601597.post8053616654927328474..comments2022-02-07T00:43:21.877+01:00Comments on Dobroslava Luknárová: O cestách, ale nie dnešných -račan.skhttp://www.blogger.com/profile/05556972249107573270noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2589901221118601597.post-71557947085600855292012-08-24T13:26:54.973+02:002012-08-24T13:26:54.973+02:00 ... časy sa menia - od konca 20. storočia SK pat... ... časy sa menia - od konca 20. storočia SK patrí k svetovej špičke v budovaní tunelov :).M. Š.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2589901221118601597.post-33405740475839659522012-08-24T13:09:58.504+02:002012-08-24T13:09:58.504+02:00Plány na rozšírenie konskej železnice boli priprav...Plány na rozšírenie konskej železnice boli pripravene a kedže Slovensko, ako súčasť Rak.-Uhorska malo skostnatelú celu štruktúru riadenia krajiny - od technických projektov až po financovanie, nestalo sa tak. Tak dlho sa otaľalo s vystavbou dalších tratí konskej železnice, že medzi tym o dalších 50 rokov prišla para a s ňou parné lokomotívy. Chvalabohu, pretože naši moci páni (aj vtedajší aj súčasní) verní odkazu najzaostelejšieho regiónu rakuska-uhorska , by zaiste udržiavali celoslovenskú konskú železnicu čo najdlhšie pri živote. Možno aj dodnes.Dušan Veselýhttps://www.blogger.com/profile/00510518468121680580noreply@blogger.com